Konzumiranje dijetalnog gaziranog pića jednako je loše za zdravlje kao i konzumiranje varijanti sa šećerom, sugeriše veliko istraživanje.
Naučnici su analizirali podatke o 1,2 miliona odraslih iz 14 studija, a neke učesnike istraživanja su pratili više od 20 godina.
Rizik od umiranja u mladosti povećavao se sa svakih dodatnih 250 ml zaslađenog napitka koji se konzumira dnevno, prenosi MSN.
Konzumiranje zaslađenih pića povezano je sa pet odsto većim rizikom od smrti od bilo kog razloga i 13 odsto većim rizikom od umiranja od srčanih bolesti.
Konzumacija dijetalnih gaziranih pića povezana je sa četiri odsto većim rizikom od umiranja od bilo kog uzroka i sedam odsto većim rizikom od umiranja od srčanih bolesti.
– Česta konzumacija i dijetalnih pića i pića zaslađenih šećerom povezana je sa većim rizikom od smrtnosti od kardiovaskularnih bolesti i smrtnosti od svih uzroka. Ove informacije mogu pružiti ideje za sprečavanje bolesti i to smanjenjem unosa ovih pića – rekao je za Journal of Public Health glavni autor studije dr Hongji Li, sa Univerziteta Džangdžiu u Kini.
Recimo, vlada Velike Britanije uvela je porez na pića sa šećerom u aprilu 2018. godine, jer žele da smanje potrošnju ovih napitaka i poboljšaju zdravlje nacije.
Izvor: srpskacafe.com
U Radnji Donjoj danas je svečano proslavljena hramovna slava Crkve Svetog velikomučenika Pantelejmona, koja je…
Sastojci 1 velika tikvica 1 jaje 75 g zobenog brašna So i biber Priprema Pripremite…
STANARI - U Stanarima je uhapšeno lice čiji su inicijali N.Đ, osumnjičeno da je provalilo…
Prsti se plave. U rukama kantice, a pod nogama tepih od borovničnjaka. Djeca su sa…
Saopštenje za javnost Centra za humanu politiku prenosimo u cjelosti. Vrhovni sud RS u vijeću…
U Derventu su stigli američki istražioci. U narednih nekoliko dana istraživaće zločine nad Srbima koje…
This website uses cookies.